Wyzwania pracowników i managerów nowoczesnych przestrzeni biurowych.

Wyzwania pracowników biur:

Pracownicy biur chcą rozmawiać swobodnie przez telefon, jednak stale przebywają w otoczeniu innych współpracowników.

Osoby w biurze niecierpliwie i „w biegu” poszukują miejsca do przeprowadzenia rozmowy zajmując powierzchnie, które nie są przeznaczone do tego celu takie jak; klatki schodowe, sale konferencyjne, toalety, miejsca wspólne typu kuchnie czy korytarze.

Wszyscy pracownicy biura cierpią z powodu naruszenia ciszy przez osoby rozmawiające przez telefon w ich otoczeniu, co nie sprzyja efektywnej pracy.

Wyzwania  osób zarządzających  biurami:

Wszyscy pracownicy biura powinni mieć w każdej chwili możliwość prowadzenia rozmowy  telefonicznej w ciszy i skupieniu.

Przestrzenie wspólne takie sale konferencyjne, kuchnia czy korytarz powinny być dostępne zawsze dla wszystkich pracowników. Pojedyncze osoby nie powinny ich zajmować.

Osoby rozmawiające przez telefon zakłócają ciszę innym pracownikom.