Wyzwania pracowników i managerów nowoczesnych przestrzeni biurowych.

Wyzwania pracowników biur:

Pracownicy biur chcą rozmawiać swobodnie przez telefon, jednak stale przebywają w otoczeniu innych osób. Niecierpliwie i „w biegu” poszukują miejsca do prowadzenia rozmów telefonicznych zajmując powierzchnie, które nie są do tego celu przeznaczone, takie jak: klatki schodowe, sale konferencyjne, toalety, miejsca wspólne; kuchnie lub korytarze. Wszyscy pracownicy biura cierpią z powodu naruszenia ciszy przez osoby rozmawiające przez telefon w ich otoczeniu, co nie sprzyja efektywnej pracy.

Wyzwania  osób zarządzających  biurami:

Jak zapewnić wszystkim pracownikom możliwość prowadzenia
rozmów telefonicznych w ciszy i skupieniu? Jak sprawić, aby pojedyncze osoby nie blokowały przestrzeni wspólnych, takich jak: sale konferencyjne, kuchnia czy korytarz, które to miejsca powinny być dostępne zawsze dla wszystkich pracowników? Jak uzyskać atmosferę ciszy i skupienia na open space?